Sayfalar

31 Ocak 2014 Cuma

Ne Dinlesek?


Müzik konusunda sadece dinleyip geçen bir tipim.En fazla sözlerinin anlamına bakarım bu yüzden herhangi bir açıklama yapamayacağım,dinleyip geçiyorum işte :) Heavy metal severim ama müzikten uzaklaşmaya çalışıyorum-kendimce nedenlerim var.Müzik duyguları en yoğun hissettiren şey sanırım,insan olarak böyleyiz üzülmek istemesek de yine de bu duyguyu dibine kadar yaşamak için açıp bir  şarkı dinliyoruz.Üzülmeye ihtiyacım olduğundan falan değil sadece rahatlattığı için dinliyorum dinlediğim zaman.Diğerleri neyse ama metalde dinlediğim gruplar kliplerinde falan aşırı şekilde masonik simgeler kullandığı için kendimi onlara prim vermiş hissediyorum  bu yüzden dinlemek istemiyorum ama arada nefsime yenik düşüyorum yapıyorum kaçamaklar.Neyse çok uzattım işte sevdiğim birkaç parça.
1.Eric Clapton:Someone Like you(Adamın tarzını,boşvermişliğini seviyorum)

2.Deep Purple:Soldier of Fortune (Bu şarkının sözlerini anlamıyorum ama kalbime hitap ediyormuş gibi,duygu yüklü bir şiir okuyormuşum gibi-favorimdir kendileri)

3.Urge Overkill:Woman Soon(Bu şarkı ucuz roman filminde geçiyor,film bittiğinde bu şarkıyı bulacağım diye baya uğraşmıştım.)

4.The Yardbirds:Turn Into Earth(Bu şarkı Supernatural'in 7.sezonunun 17.bölümünde geçmişti sanırım.Cass'in hafızası geri gelirken (Hatırladığı anılarla) fonda bu şarkı vardı baya hoş görüntülerdi.)
5.AC/DC:TNT (Gerçek doping bu aslında)
Bu kulak ziyafeti için afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder