Sayfalar

14 Aralık 2013 Cumartesi

Down Under Argan Oil Hakkında

                                                       Resim kötü olabilir ama kendi çektiğim resmi eklemek istedim
Down Under argan yağıyla birlikte patlamış markalardan sanırım çünkü ben daha önce hiç duymadım ismini.Türk malı olsa gerek 868'li barkodu var ama hakkında googlede pek bilgi yok.Bu yağı ablam almıştı ben de kullanmaya başladım.Başta banyodan sonra ıslak saçıma kolay açılıp elektriklenmemesi için uyguluyordum sorunumda yoktu doğrusu fakat saçımın çok cansız ve şampuan reklamlarındaki kızlar gibi parlamadığını söyledi bir tanıdığımız.Ablamınki ay gibi ışıl ışıl olunca ben de onun gibi uygulamaya karar verdim.Saçınıza yağı uygulayıp ılık bir havluyla sarıyorsunuz 20 dk kadar bekletip yıkıyorsunuz kullanımı gayet basit ve benim donuk saçlarıma ışıltı verdi diyebiliriz, yumuşacık da yaptı ama şimdi başka bir yönünden bahsedeceğim bu bakım yağımız saç için değil sadece cilt içinde kullanılıyor, içinde 5 çeşit yağ var argan,jojoba vs.Tabii karışım olunca içime sinmedi ve bakayım ne var bunun içinde dedim en başında: Parafinium liqidium
.Araştırdığımda 'Paraffinum liquidum: Cildin gözeneklerini tıkayıp akneye sebep olur.'gibi  birşeyle karşılaştım,cilde kullanmaya ne kadar uygun muamma bence.Ben saçıma uyguluyorum fena değil diyeceğim bir kategoride benim için.Ben bildiklerimi paylaştım değerlendirme okuyana ,alacak olana ait,markayı kötülemiyorum kesinlikle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder