Sayfalar

21 Aralık 2013 Cumartesi

Rosense Soft Lips,Losyon ve El Kremi

Eczacı hanımdan dudak koruyucu istediğimde Rosense'nin bu ürününü gösterince hemen tamam dedim Rosense gibi sevdiğim bir marka olunca.Açtım içini küçücük bir plastik kavanoz :) 5 ml'lik bu ürün emsallerinden daha küçük bir ambalaja sahip ağzına kadar dolu fakat.Fiyatı 4 tl(ben öyle aldım ama markette 3,50 tl idi).Rosense'nin bu ürününü hiç sevmedim.Aslında kar ve kışta mükemmel bir koruma sağlayabilir çünkü bir vazelin kendisi.Eczacı hanım söylememişti  belki de bilmiyordur,sitesinde ve markette gördüm dudak vazelini olduğunu.Dudak vazelininin normal bir vazelinden ne farkı var ki diye düşünmeden edemiyor insan,gerçekten de yok bildiğin yağlı vazelin işte.Beklentim bu kadar yağlı olmayan,kolay emilen bir üründü.Sevmedim Rosense'nin bu dudak vazelinini,bir daha almayı pek düşünmüyorum ama dediğim gibi kar,kış (benim için 1  metre kar yağdığı zaman ancak) için,uzun süre dışarıda kalacaklar için ideal bir dudak koruyucu.
İkinci ürün Rosense losyon.El ve vücut losyonu ama benim için sadece vücut losyonu,ellerim için başka bir bakım yapıyorum çünkü.Losyonun nemlendirmesi güzel,kokusu aman aman değil ama güzel.200 ml'lik ambalajı var.Sevdim bu ürünü ama Rosense'nin az sonra anlatacağım ürünündeki gibi bir koku olsa daha çok severdim.Klasik,hoş bir vücut losyonu.
Bu el kremi Rosense'nin en sevdiğim ürünü şimdilik,kış aylarının gelmesiyle benim sorunlu ellerim için yetersiz kalıyor da olsa normal ellere sahip biri için iyi bir ürün kanımca.Çok hoş,yumuşak bir kokusu var.Yumuşak koku ne demek bilmiyorum ama insanı rahatsız etmiyor,tatlımsı bir kokusu var demek istiyorum :) Nemlendirmesi de gayet güzel,el kremi arayanlara tavsiye edilecek bir ürün.Telefonumun kamerası kötü olduğu için resimlerini çekemedim,görsellerini ekleyeyim en azından dedim.Rosense Gülbirlik'in ürünü,Türk malı.El kremi bitti ama sevdiğim için yazdım ,bahar aylarında tekrar kovasıyla almayı düşünüyorum.Gül suyunu da kullanmıştım tonik için o da güzeldi.Rosense ürünlerinin kullandığım kadarını sevdim dudak vazelini hariç,nemlendirici maskesi varmış onu merak ediyorum ve en yakında zamanda alacağım,umarım ondan da memnun kalırım.Zengin olduğum zaman almayı düşündüğüm parfümü var bir de ya neyse...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder