Sayfalar

14 Aralık 2013 Cumartesi

DUDAKLARI DOLGUNLAŞTIRALIM!

Bunu uygulayın böyle dudaklarınız olacak demeyi çok isterdim ama diyemiyorum :) Dolgun dudaklar herkesin isteği malum.Ruj,parlatıcı gibi ürünlerle de bi  Angelina Jolie olamıyoruz ama daha dolgun dudaklar için güzelliklerine pek düşkün olan Koreli hanımlarımız dudaklarını fırçalıyorlarmış.İşe yarıyor mu peki?Evet yarıyor, kat ve kat dolgun dudaklarınız olmuyor ama daha bir belirgin olduğunu söyleyebilirim.Bu benim birkaç günlük deneyimim.Dişlerinizi fırçaladıktan sonra 3-5 dakika dudaklarınız hafifçe fırçalayın bu kadar.Günde şu kadar şu dakika yapın diyemem herhangi bir açıklama yoktu ama ben sabah ve akşam dişlerimi fırçaladıktan sonra yaklaşık 5 dakika uyguluyorum,sonuç kesinlikle daha hoş dudaklar.Fırçalamanın etkisiyle kan akışı hızlandığı için daha sağlıklı görünüyor diye düşünüyorum ve peeling etkisi tabii.Ben yaptım herhangi bir zararı yok siz de yapın demeyeceğim, sorumluluk size ait.Sadece fazla bastırmayın herşeyin azı karar çoğu zarar demiş atalar,sonra sorumluluk kabul etmem ama güzel ve dolgun dudaklarınız olursa teşekküre gerek yok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder