Sayfalar

15 Aralık 2013 Pazar

Jeo Clay Volkanik Kil Maskesi

Jeo Clay tanıtımlarında Ebru Şallı'yı kullanarak belli bir kitleye oynamıştı ve Ebru Şallı'nın fanları(kitlesi neyse işte )ikiye ayrılmıştı.Kimisi Ebru Şallı'ya güvenip bunu kullanacağını söylemişti kimisi de doğal tarifler verirken bu reklamda para için oynadığını falan filan.Bu maske bize bir internet alışverişinde hediye gelmişti,o zaman tanıtımlarını yapmaya uğraşıyorlardı.Ürün hakkında diyeceklerim ise göründüğü gibi pembeli beyazlı bir kutusu var,kutunun içinde 15 ml'lik beyaz ambalajlı 6 adet maske.Kullanma talimatı ise haftada 2 kez tercihen buhar banyosu veya duştan sonra(maskeleri duştan sonra kullandığınızda maksimum verimi alırsınız aksi bir kullanma talimatı yoksa) uyguluyorsunuz,kutunun arkasında cilt tiplerine göre ciltte bekletme süreleri yazıyor(kuru cilt:15 dk, karma:20,yağlı:25 dk maksimum).Sonrasında yıkıyorsunuz ,ekstrem birşey yok.Ben sürekli yüzümü kuru hissettiğim için 15 dk beklettim,yıkadığımda yüzüm yumuşacıktı gerçekten,temizlediğini hissediyorsunuz ve yüzünüz parlıyor.İçinde ise sadece kil ve su var.
Benim fena değil kategorimde bu ürün.Fiyatı 29 tl+kargo,çoklu alımlarda kampanyaları var.İçinde 6 adet olduğunu söylemiştim tek seferde bir paketi bitirmek zor.3 kullanımda 2 paket bitirseniz,haftada 2 kez kullanırsanız 1 ay yetiyor bu ürün.Kargo da eklenince 35 tl diyelim,bir aylık maske masrafınız 35 tl olur.Uygunluğu size kalmış :) Bu arada sağlık bakanlığına onay için başvurmuşlar ve yanlış değilsem Türk malı.Ben sevdim ama fiyat pek uygun gelmedi yine de son karar size ait :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder